Pismo beach

14 september 2017 - Pismo Beach, California, Verenigde Staten

Dit blog willen we graag laten beginnen met het feliciteren van ons nichtje Nore! In Nederland is de dag al voorbij maar hier is nog een hele avond te gaan dus zijn we nog niet te laat. Happy birthday 🦄👛🌷🌸🌈🍬🎀🎊🎉!

Vanmorgen opnieuw wakker voor de wekker maar dat hinderde niet. We zijn op tijd vertrokken om een deel van de highway 1 op en neer te kunnen rijden. Door modderstromingen is er een grote verbindingsbrug verwoest en konden we helaas maar een een kort gedeelte rijden en moesten we op en neer om toch te kunnen genieten van de Big Sur. En wat was het ongelofelijk mooi!

Big sur creek Big sur Samen Cambria

Eigenlijk baalde we dat we het stuk gereden hadden want het was zo mooi dat het hierna alleen maar kon tegenvallen. Toch was de weg door het binnenland opnieuw indrukwekkend. In de verte prachtige heuvels en een wijd uitgestrekt landschap. Onder weg een aantal keer gestopt voor een kop koffie en dietcoke want een autorit van bijna 5 uur vraagt om versnaperingen en de nodige plaspauze. Vandaag heb ik, na klagen over Maus zijn rijstijl, een groot gedeelte gereden. Voor het eerst in mijn leven in een automaat dus in het begin wat onwennig maar de snelwegen op cruisecontrol is iets waar ik snel aan gewend was. Suus auto

Vlak voor Pismo beach hebben nog gezocht naar de zee olifanten die langs het strand zouden liggen maar het bleek nog een behoorlijk stukje rijden en eigenlijk waren we het wel zat. Dan maar zelf als een zeemeermin op de rotsen net als Ariël 🐋 Ariel

Eenmaal aangekomen in Pismo beach hebben we geprobeerd te winkelen in een outlet shopping mall maar verder dan een korte broek en shirt voor Maus kwamen we niet.

Morgen gaan we naar Long beach. Dat ligt vlak bij Los Angeles dus we gaan opnieuw vroeg uit de veren zodat we alles kunnen zien en beleven en natuurlijk aan iedereen vertellen dat Maus jarig is want wie weet krijgen we nog ergens een upgrade of korting😇. P.s Menno alvast gefeliciteerd! 🐂

🙋🏼‍♂️🙋🏼

1. Mouse en Chantal:
    15 september 2017
    Dat voor de wekker aan wakker worden gaat vanzelf over als je wat langer onderweg bent 🤣. Wij werden vandaag pas om tien uur wakker op Bali. Geniet er nog lekker van moppies 😘🙋🏻
  2. Maurits en Susanne:
    15 september 2017
    We vinden het niet erg. Had ik persoonlijk niet gedacht ooit te zeggen, want in Nederland mag je rond deze tijdstippen nog niet eens naar me wijzen, maar nu halen we echt alles uit de dag.

Genieten jullie ook nog maar even flink en relax tot de max maar als ik jullie bed zie komt dat wel goed👌🏼😘
  3. Marielle:
    15 september 2017
    Gefeliciteerd met jouw verjaardag Maurits!
  4. Dick:
    15 september 2017
    Ziet er goed uit geniet er lekker van
  5. Dick:
    15 september 2017
    Maurits gefeliciteerd met je verjaardag
  6. Ilco:
    15 september 2017
    Nore was ook heel blij met jullie kaart :)
  7. Marianne:
    15 september 2017
    Hoi lieverds, Maurits, van harte gefeliciteerd met je 34e verjaardag !! Dus weer een drukke dag voor jullie ?! Wat klinkt het allemaal prachtig. Dus toch maar een keer naar Amerika !!! Rij voorzichtig en blijf genieten van alles !! liefs mama
  8. Henk en Mary:
    15 september 2017
    Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van Maurits. Wij genieten van jullie enthousiaste reisverslagen