Mammoth Lakes

22 september 2017 - Mammoth Lakes, California, Verenigde Staten

Howdy!

Vanmorgen hadden we vast een lange broek en trui ingepakt want in Mammoth Lakes zou het naar verluidt 11graden zijn. De route vandaag bestond uit 100 km immergeradeaus! Dat is mijn Duits voor alsmaar rechtdoor😉. 1 keer rechts, 150 km immergeradeaus en 1 keer links. Vroeg dus veel inspanning. Toen we Death Valley uitreden kwamen we nog deze lieve schatjes tegen

Wolf Wolf on road 2 wolfs de arme beestjes bleken, net als wij, zeer hongerig te zijn dus uit de auto voor ons zagen we de wolven wat brood toe gegooid worden. De mensen vonden het blijkbaar erg zielig en uiteindelijk vlogen er hele tortilla's de auto uit 🤣. We reden opnieuw dwars door de bergen en nu konden we zelfs de weg die we zouden afleggen van een behoorlijke afstand zien Lange weg

Op onze route reden we opnieuw langs hoge bergen en dichter bij we kwamen hoe meer sneeuw er op de toppen leek te liggen.

Snowtops Snow route

En ja hoor! Mammoth Lakes heeft onverwachte sneeuw gehad Snow in shorts we waren wat vroeg bij het hotel en konden helaas nog niet inchecken. We hebben nog even een offroad route gereden door de bossen om op beren jacht te gaan maar die zijn we helaas nog niet tegen gekomen. De auto heb ik wel weer behoorlijk vies gemaakt want door de gesmolten sneeuw kon ik offroad door de plassen crossen 😁. In onze condo kunnen we zelf koken dus vanavond staat er pasta op het menu en een potje Keezen met een wijntje en wat versnaperingen. De haard kachel staat aan dus koud zullen we het niet hebben🔥

Opnieuw zal het aan ons uitzicht niet liggen Uitzicht condo het lijkt wel of we op ski-vakantie zijn. Morgen gaan we naar Yosemite National Park. Het is de bedoeling dat we de Tioga pas kunnen rijden. Een speciale route die bij slecht weer vaak gesloten is dus 🤞🏼 Vingers crossed!

🙋🏼‍♂️🙋🏼

1. Marianne:
    23 september 2017
    Wat een enge beesten om te zien !! Heerlijk die sneeuw! Prachtig
    En natuurlijk wat een mooi uitzicht bij het hotel. Zijn jullie bijna aan het eind?? Xxx
  2. Mouse en Chantal:
    23 september 2017
    Geweldig om te zien hoe verschillend de landschappen zijn. Je kunt echt alles tegenkomen 😊.
  3. Maurits en Susanne:
    24 september 2017
    We komen dinsdag thuis.

Ja het is echt prachtig! Mooier dan we van te voren hadden gedacht