Long beach

15 september 2017 - Long Beach, California, Verenigde Staten

Na een prachtig "lang zal hij leven" ahum 🎤😜 inclusief kaarsjes en cadeautje zijn we vanmorgen vanuit Pismo beach vertrokken richting long beach. Langs de kustweg hebben we dolfijnen zien zwemmen 🎉🐬! Eerst kon ik mijn ogen niet geloven maar de 2e keer wist ik het zeker! Super tof!

Onderweg zijn we nog gestopt bij Venice beach. Nou dat viel op zn zachts gezegd behoorlijk tegen ☹️. Het was een mix van vergane glorie en zombies. Ja zombies! Er lopen zoveel daklozen welke onder invloed zijn dat wij wel snappen hoe de Amerikanen op deze hitserie zijn gekomen😂. Na deze behoorlijke afknapper hebben we besloten om Los Angeles niet in te gaan. We hebben nog wel lekker geluncht bij "Lemonade". Een wat sjieke cafetaria waar we heerlijk gezond konden lunchen en daar waren we best aan toe na de eieren en pancakes.

Na de lunch zijn we door gereden naar long beach en eenmaal aangekomen in het hotel vroegen ze, zoals overal waar je komt, hoe het met ons was. Nou daar gingen we😉 "We are great! It's My husbands Birthday!" Meer tekst hadden ze niet nodig, upgrade it was! We hebben een heerlijke kamer met uitzicht op zee. We zijn nog even downtown long beach in gegaan maar ook hier konden we ons niet vermaken. Dan maar terug naar het hotel en borrelen. Het hotel zit op een mooie plek aan het water en samen met het zonnetje hebben we lekker gezeten. We hadden geen zin meer om 's avonds de deur uit te gaan dus hebben we ook lekker gedineerd in het hotel.

ProostenBorrelen

Morgen rijden we eerst naar San Diego om naar Sea world te gaan 🐋🐬🦈🐠🐟🐡 vanuit daar rijden we terug om hoog langs de kust om in Carlsbad neer te strijken. Dat zal wederom een Hilton hotel zijn dus een goede nachtrust om ons op te maken voor de lange rit aanstaande zondag het binnenland in richting Tucson gaat vast lukken☺️.

🙋🏼‍♂️🐬🙋🏼

1. Joost:
    16 september 2017
    LA vind ik ook een verschrikking hoor Suus, ligt niet aan jou! Zelfs zonder de zombies vind ik het maar een treurige stad en nergens in Amerika zijn de tegenstellingen tussen arm en rijk zo nadrukkelijk aanwezig als in LALA land... In Hollywood vond ik rodeo drive met de sterren-sterren nog wel grappig omdat die in veel films voorkomt, maar toen ik naar de letters van Hollywood tegen de berg ging (leuke selfie maken dacht ik...) en daar meteen werd aangehouden omdat ik te dichtbij kwam, was ik er écht klaar mee...BLABLA land! Op naar Arizona Suus en Ritsie, the Grand Canyon State! Wél cool van de upgrade trouwens! Heeft het feit dat je man ouder wordt toch nog iets positiefs opgeleverd!!!😁
  2. Marianne:
    16 september 2017
    Hoi lieverds wat jammer dat LA tegen viel.Waar een verjaardag al niet goed voor is !!We hebben gisteravond bij Menno geproost op je verjaardag Maurits !!!Maak er morgen weer een lekker dagje van !! Liefs van ons
  3. Maurits en Susanne:
    17 september 2017
    @joost we zijn blij dat jij er het zelfde over denkt! Waren al even bang dat het ons lag. Voor iedereen die naar Amerika gaat dus een gouden tip, LA = nee!
    We zijn erg benieuwd naar Arizona, vol verwachting klopt ons hart😉

@marianne wij hebben hier ook geproost. Weliswaar in een ander land en tijdstip maar met het zelfde idee☺️.