Death Valley

21 september 2017 - Death Valley, California, Verenigde Staten

Vandaag weer 2 nieuwe blogs! Het internet in Death Valley was zo slecht dat het uploaden van de foto's alleen maar frustratie met zich mee bracht.

Gisterochtend zijn we zoals gezegd eerst nog naar Freemontstreet geweest in Vegas. Het golden nugget casino was het eerste casino in Vegas dus die moest natuurlijker de foto.

IMG_4407 IMG_4403 Ook Thomas was gisteren jarig dus dat verdient een eervolle blogvermelding🎉🎊 happy birthday! 🍭🚗🚕🚙🚌🚎🚐🚒🚑🚓🏎🚚🚛🚜🚘🚖🚍🚔

Na een ontbijt en naar de shopping mall geweest te zijn, Maurits kon niks vinden maar ik heb een mooi nieuw horloge gescoord😇, zijn we weer in de auto gestapt om onze route te vervolgen. De route naar Death Valley was weer bijzonder! Het is zowel doods als prachtig. Een vreemde combinatie maar anders kunnen we het niet noemen.

IMG_4411 IMG_4416 IMG_4431 IMG_4430 bij Zabriskie point waaide we bijna letterlijk uit ons hemd. In Furnace Creek bleek ook veel wind te staan dus zijn we heerlijk gezandstraald. Ze zijn op het complex flink aan het verbouwen en inplaats van eten, dat moet daar wel want in de weide omgeving is niets anders te vinden, in een ouderwetse saloon konden we nu terecht in een grote bouwkeet met zeer slecht eten. En niet slecht als in high calories maar slecht als in smerig. We zijn met hongerige buikjes vanmorgen vertrokken richting Mammoth Lakes en met piepende bandjes het terrein afgereden. Maar eerlijk is eerlijk, Death Valley moet je gezien hebben.

IMG_4419 IMG_4423 Het uitzicht vanmorgen op  de heuvels was weer fenomenaal! Morning

IMG_4426IMG_4427IMG_4429Normaal gesproken is het in Death Valley rond de 50 graden. Wij hadden door de wind meer geluk waardoor het ongeveer 30graden was. S' nachts koelt het ook nauwelijks af dus we hebben dankbaar gebruik van de airco gemaakt.

IMG_4431IMG_4434IMG_4436IMG_4438IMG_4439IMG_4441 zoals gezegd vandaag twee blogs, see ya at Mammoth Lakes. Daar kunnenjullie zien welk wild dier wij vanmorgen tegen kwamen langs de weg!

🙋🏼‍♂️🙋🏼