SeaWorld/Carlsbad

16 september 2017 - Long Beach, California, Verenigde Staten

Vanmorgen waren we weer vroeg uit de veren voor een autorit van zo'n 3 uur incl. ontbijt onderweg bij subway.

Vanuit Long beach zijn we naar San Diego gereden voor een bezoek aan Seaworld. De prijs van een dagticket zal ik maar niet uit de doeken doen maar het was zoals verwacht geslaagd👌🏼

Veel dieren en shows gezien en veel te veel geld betaald voor een smoothie en wat eten maar that's all in the game☺️. hieronder wat foto's van de dieren

BelugaSieberdSharkPenguinPinguinIce pen

Na de dieren in verschillende bassins te hebben gezien waarbij de ene setting nog mooier dan de andere is vormgegeven hebben we natuurlijk ook wat show's bezocht. De eerste was met huisdieren. Nou we geloofde onze ogen niet! Blijkbaar kun je katten ook trainen om kunstjes op commando te doen. Thuis toch nog maar even oefenen met onze poezenkinderen😺

Daarna zijn we naar de show van de zeeleeuwen geweest.

ShowShow kiss (De otter was te klein om op de foto te zetten vanaf een afstandje)

We waren wat vroeg in het theater maar zoals het een echt Amerikaans pretpark betaamd werden we hier kostelijk vermaakt door, een zeer waarschijnlijk iet wat ultra gay persoon, met een soort  playbackshow. Erg vermakelijke kost

En uiteraard mochten de killer whales niet ontbreken, wat een prachtige inmens grote dieren! OrOr 2Or jumpOr poseOr 3

Maurits was de hele dag eigenlijk al niet helemaal fit en ik verdenk hem er van zich beter voor gedaan te hebben dan hij zich voelde dus na de orka show hebben we het park verlaten. We hebben ons prima vermaakt en een leuke dag gehad!

Een foto van het uitzicht vanuit onze hotel kamer in Carlsbad zullen we jullie niet onthouden want het is werkelijk schitterend met de Pacific ocean op de achtergrond. Morgen zullen we door rijden naar Tucson, Arizona een rit van 7 uur dus de wekker gaat weer vroeg. Nu lekker slapen en morgen gezond weer op 🤒SamenUitzicht

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Giel_prins@:
    19 september 2017
    Hoi lieverds...nou dan eindelijk een berichtje van de pleeg ouders van jullie katten kinderen. Ze maken het goed, eten nog beter, en Giel is met stip favoriet, zodra hij gaat zitten....heeft hij ze beiden op schoot ( niet erg, hij geniet er stiekem van.)
    Tot zover over het thuis Front.
    Wat een goed idee zo'n reisblog....ik heb soms het gevoel dat ik er "ergens" toch een beetje bij ben / was. Blijf genieten en ontzettend veilig doen. Ik hou ontzettend veel van jullie. Ben je de donutszaak al tegen gekomen???
  2. Maurits en Susanne:
    19 september 2017
    Haha Giel is stiekem toch ook een beetje een kattenfluisteraar🙈. Fijn om te horen dat alles goed gaat met de kattenpleegouders! Donutzaak nog niet gezien maar weet ondertussen wel hoe het ook alweer heet "Krispy creams" 🍩😃
    Dikke kus💋 Love u 2 ❤️