The day before...

10 september 2017 - Heerhugowaard, Nederland

Holy Crap!

Nog 1 nachtje is het dan EINDELIJK zo ver. Vannacht hebben we allebei kort geslapen😴, denk dat we toch een beetje zenuwachtig zijn. Onze poezenkinders mochten vannacht nog gezellig mee naar boven want die moeten we straks even missen. #nualheimwee🐱. Vanmorgen dus vroeg uit de veren en onze koffers ingepakt. In San Francisco is het nu rond de 23c ☀️ maar kan het 's avonds nog behoorlijk afkoelen. Dit schijnt in het binnenland ook zo te zijn dus naast genoeg korte broeken zitten er ook sokken, een vest en een warme trui in onze bagage, je weet het maar nooit! Naast kleding en toiletartikelen mag natuurlijk de door Moi🤓 geordende reismap niet ontbreken! Maurits is dit weekend begonnen met een beetje inlezen. Hij zegt dat hij niet te veel wil voorbereiden en alles wil "beleven". Uhuh maar ondertussen wel vragen: hoe lang is het lopen om de fietsen 🚴🏼 op te halen?, hoe ver zitten we van de autoverhuurder vandaan?, waar kunnen we shoppen? en oja hoe lang is het van A naar B rijden🚘 ?. Volgens mij komt het er op neer dat hij zich niet wil voorbereiden en er vanuit gaat dat ik de komende 16 dagen de reisleidster ben😉.

Vanmorgen ingecheckt dus wij zijn er helemaal klaar voor! Morgen op Schiphol nog lekker ontbijten, een luchtje scoren en wat boekjes en dan kan de reis beginnen!

See ya later alligator! 🙋🏼🙋🏼‍♂️

1. Daantje:
    10 september 2017
    Zo dus lekker klaar reisleidster😜 Heel veel fun in the states🇺🇸 En laat alles dan ook maar een beetje lekker over je heen komen! Sit back and relax😆😁😘
  2. Maurits en Susanne:
    11 september 2017
    Thanks Daan! Komt goed😘
  3. Marianne:
    13 september 2017
    Maar goed Suus dat jij wel alles hebt voorbereid !! Maakt het allemaal toch makkelijker! Xx