1st day at SAN Fransisco

11 september 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Na een prima vlucht, met bijna een uur vertraging, zijn we aangekomen in SAN Fransisco. Het was prachtig weer dus hebben we ons in het hotel even opgefrist en omgekleed om onze eerste kilometers in de stad te gaan maken. Allereerst hebben we onze hop on hop off bustickets opgehaald aan fishersmenwarf. Dat is best een eind hier vandaan dus dat deden we met een taxi. Na dat we onze bustickets in handen hadden hebben we heerlijk op een terrasje gezeten om wat te eten en drinken. IMG_0018

De temperatuur was aangenaam dus Maurits dacht dat een biertje wel kon. Kort gezegd na 3 slokken toch maar aan de dietcoke want dat was toch niet zo heel verstandig met een jetlag.

Na de lunch wilden we met de hop on hop off bus dus zo gezegd zo gedaan. Echter voordat de bus vertrok kregen we een Amerikaanse vuurdoop. Midden op straat brak er ruzie uit tussen twee afro Amerikaanse dames. Het was voornamelijk een hoop geschreeuw en duw en trekwerk en binnen een aantal minuten was de politie er in hun typische filmwaardige politieauto. Die moest natuurlijk even op de foto🚓.

IMG_0021

Enfin 😉 met de bus zijn we terug gereden naar union square en hebben we onze ogen uitgekeken. Eerlijk gezegd zijn we een beetje overweldigd door deze stad. Het is ongelofelijk groot en fotogeniek. We snappen na een middagje rondneuzen nog niet veel van hoe het verkeer werkt. Het zijn voornamelijk straten met eenrichtingsverkeer maar de logica ervan hebben we nog niet ontdekt. Onderweg even geoefend met de verschillende fotolenzen en zie in het album "San Fransisco" het resultaat. 📷

Rond een uur of 18:00 lokale tijd was het voor Maurits genoeg. Enigzinds slaapdronken zijn we vanaf union square naar ons hotel gegaan. Dat ligt 3 blokken bij elkaar vandaan dus prima te lopen. Maurits zag zijn kussen en lag binnen 3 minuten te slapen😴. Ik wilde zelf de blog nog bijwerken maar dat is niet meer gelukt. Nog even snel gedouched en toen ging ook mijn lichtje uit. Het is nu 02:30 's nachts en zijn beide klaar wakker. Nu dus genoeg tijd om uit te pluizen wat we straks gaan doen en de blog bij te werken 🤓.

Adios amigos🙋🏼‍♂️🙋🏼

1. Wendy:
    12 september 2017
    Suus en maus wat een ervaring. Stiekem wel een beetje jaloers.
    Geniet ervan en lees met plezier jullie volgende blog
  2. Menno & Sandra:
    12 september 2017
    Een echte American Bitch Fight..... moet je ook maar direct meegemaakt hebben...normaal zie we deze alleen op dumpert voorbij komen....toch Maurits....😀 Leuke foto's!!!
  3. Mouse en Chantal:
    13 september 2017
    Wat lekker moppies!!! Heerlijk van jullie vakantie genieten. Wij genieten mee met jullie blog 😘
  4. Marianne:
    13 september 2017
    Ziet er allemaal erg leuk en goed uit !!Lekker genieten van alles en wij blijven jullie volgen !!🙄🙄