Voorpret

28 juli 2017 - Nederland, Nederland

Jawel!
Nog 6 weken en dan gaan we onze reis door de gouden staten van Amerika maken. Een reis die al lang op ons verlanglijstje staat. Vorig jaar november hebben we deze reis al geboekt, er is dus voldoende tijd geweest voor de "voorpret". Op internet alle hotels (13)  bekeken en onderzocht wat er zo al te doen en te zien zal zijn.
Op ons 1 jarig huwelijksfeestje hebben we van onze (schoon)zus en zwager een prachtig boek gekregen waarin de mooiste regio's omschreven staan inclusief DE hotspots qua eten en drinken #ziejegewichtmaarvasttehouden.Amerika 2017
Inmiddels is het boek voorzien van genummerde roze post-it's en gaan we zeker niet onvoorbereid de staten door.
We gaan 16 dagen een "autorondreis" beleven terwijl de poezen door de thuisblijvers liefdevol verzorgd zullen worden. Of wij na de reis nog liefdevol met elkaar omgaan moeten we afwachten, denk aan veel en lang met elkaar in de auto zitten #16dagenopelkaarslip #ermoetaltijdiemandplassen #heefthonger #heeftdorst #stressomdevolgendebezinepomp
Maar we zijn optimistisch! In september zijn we 10 jaar samen en een geweldige reis maken is nou niet echt een "heet vuur" te noemen. We gaan voor lol, foute playlist in de "FBI"-auto, lekker eten en drinken, shoppen, prachtige natuur, pretparken en natuurlijk de heerlijk foute attitude van de Amerikaanse bevolking!