Tucson

17 september 2017 - Tucson, Arizona, Verenigde Staten

Gisteren is het er niet van gekomen om een blog te schrijven dus vandaag doen we er twee😃.

Gisterochtend zijn we om 05:00 gaan rijden zodat we nog redelijk bij tijds in ons hotel zouden zijn. De weg van Carlsbad naar Tucson was prachtig. Je ziet het landschap letterlijk veranderen en daar waar het s' ochtends in de bergen (reden boven de wolken) nog maar 7 graden was schoot de temperatuur steeds meer omhoog toen we eenmaal de grens over waren bij Arizona. Na rond 09:00 ontbeten te hebben heb ik zelf het laatste stuk gereden. Best grappig dat toen ik in stapte de navigatie ons vertelde dat we 300 km rechtdoor moesten. In Nederland rijd je dan verdikkie het land uit. Bij de grensovergang moesten we even stoppen en maakte we een praatje met de duane. Toen hij op onze paspoorten zag dat we "from the Netherlands" waren begon hij meteen een verhaal over hoe slim onze boeren in Nederland zijn. Na onze paspoorten check mochten we door rijden en wenste hij ons nog een fijne reis. Onze telefoons waren de weg kwijt want we kregen beiden een sms met "Welkom in Mexico". De weg was prima te rijden. Auto op cruisecontrol en een lekker Nederlands muziekje aan en voor we het wisten waren we in Tucson. En jeetje wat een schitterend  resort! We hebben heerlijk aan het super deluxe zwembad gelegen waar het inmiddels zo'n 35 graden was. Wat een verschil met de ochtend!

Maus zwembadBy night

Cody, onze ober, vertelde dat als we ook maar iets nodig hadden we alleen maar het vlaggetje aan ons bedje omhoog moesten doen en hij dan zou komen. Nou na een verfrissende duik hebben we dat eens uitgeprobeerd. En ja hoor vlaggetje omhoog en daar kwam Cody om te vragen waar mee hij ons van dienst kon zijn. Zo luxe dat het bijna ongemakkelijk  was, bijna. Daarna nog even in de jacuzzi geweest met wederom een prachtig uitzicht.

Jaccuzi suus Omdat we wel even toe waren aan een relax dagje zijn we het resort niet meer af geweest. Nog een romantisch diner als klapper op de vuurpijlRomantic en eenmaal op de kamer in slaap gevallen waardoor het schrijven van een blog er niet van is gekomen. In het volgende blog "Sedona" zal ik jullie alles vertellen over de route die we vandaag hebben gereden en dat belooft weer veel mooie foto's.

🙋🏼‍♂️🙋🏼

1. Marianne:
    19 september 2017
    Wat een luxe !! Het is jullie gegund. En inderdaad, het resort ziet er toppie uit !!!

Een lekker lui dagje is natuurlijk ook heel lekker. En wat een mooi weer. Jaloers op jullie. dikke kus
  2. Mouse en Chantal:
    19 september 2017
    Wat heerlijk allemaal. Misschien ook wel wat voor thuis zo'n vlaggetje🤣. Geniet er maar lekker van.