Grand Canyon

19 september 2017 - Grand Canyon South Rim, Arizona, Verenigde Staten

Uitzicht ochtendVanmorgen waren we voor de wekker al weer wakker. 'S avonds slapen we redelijk vroeg dus we krijgen genoeg rust zodat we alles uit de dag kunnen halen. Het vroege ochtend licht was prachtig op de Red Hills van Sedona. Na een ontbijtje bij het hotel, hoefde eindelijk eens niet te zoeken naar wat voedsel, zijn we op pad gegaan richting de Grand Canyon. Gisteren heb ik vermeld dat we aan de North rim zouden zitten maar het is de South😂.

Onderweg werden we weer verrast met een prachtig uitzicht.

Onderwegna een prachtige rit door de bossen zijn we even gestopt bij Oak Creek. Hier was het landschap opnieuw anders. De bomen en struiken  lopen tegen de bergen in een diepe kloof.

Oak creekIMG_4226IMG_4227Oak 2Maus

De uitzichten vervelen nooit! Na dat we aangekomen waren bij ons hotel hebben we  het rustig aan gedaan. In eerste instantie wilde we gebruik malen van  de spa bij het hotel maar dit bleek niets anders dan een pierebad dus hebben we een Marathon "forged in fire" gekeken. Een Amerikaanse televisie serie waarin een competie gehouden over wie het beste "blade", verschillende soorten messen, kan maken. Vandaag dus ook even tijd voor een handwasje. Uiteindelijk maar binnen opgehangen want het koelt hier in de avond erg af. LaundryVanmiddag nog wel even videogebeld met mn lieve moeder, schoonmoeder en pleegmoeder van de poezen kinderen. 😃😘 wat ik begreep is dat we qua weer niets gemist hebben en het zomerse briesje hier niets vergeleken met de storm in Ned. is.

We zijn nog even de deur uit geweest voor een pizza maar verder niet meer heel veel gedaan. Owjaa!! Bijna vergeten! Vanmiddag had ik de schrik van mijn leven! Ik dacht lang een tak te lopen maar het was een anaconda🐍! Na een zeer vrouwelijk gilletje toch maar een foto gemaakt 🙈Anaconda

Morgen zal het een drukke maar naar verwachting geweldige dag worden. Eerst met de helikopter over de grand canyon om daarna door te rijden naar Las Vegas en wat kogels te gaan schieten op de schietbaan om ons 's avonds te vermaken aan de strip! Can't wait!

🙋🏼‍♂️🙋🏼

1. Mouse en Chantal:
    20 september 2017
    Weet Maurits ook dat jij dit een anaconda vindt 🤣?
  2. Maurits en Susanne:
    Wuhaha😂 Dit is een apart soort met 2 ogen🐍🙈
  3. Daantje:
    20 september 2017
    Haha😂Kijk uit hij eet je op😆 Veel plezier morgen met de helikopter vlucht, ik denk dat het geweldig zal zijn!!!😘😘